לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

עיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים


עיצוב מטבחים בבית חדש או בבית משופץ דורש רה-ארגון (ארגון מחדש) של כל המלאי הקיים אצלכם במטבח.
עיצוב מטבחים = הענקת מראה חדש וייחודי למטבח. לא ניתן ליישם עיצוב מטבחים כמו שצריך מבלי לבצע זאת בצורה ראדיקאלית. עיצוב מטבחים, כפי שנשמע הצירוף, הוא עיצוב ולא רק רכישה של כמה פריטים נחוצים למטבח (חדשים או פריטים שיחליפו פריטים ישנים ושחוקים). עיצוב מטבחים זה תהליך של בחירת סגנון והתאמת כל הפריטים כך שיתאימו ולכן, מי שבוחר לעסוק במלאכת עיצוב מטבחים באופן רציני, חייב לבצע ויתורים אבים ולהיות מוכן להוצאות מרובות.
עיצוב מטבחים לא אומר שמחליפים רק את ארונות המטבח ואת השיש הקיים, כפי שציינו תחילה, עיצוב מטבחים אומר שמחליפים את כל מה שקיים המטבח הישן בחדש. עיצוב מטבחים הופך חסר טעם אם לדוגמא אתם בוחרים מטבח במראה הייטקיסטי, חלק, נקי וחדשני כאשר הצבעים ששולטים בו הם לבן מטאלי וניירוסטה אבל מחליטים להשאיר את המגבות המשובצות והתמונות הישנות עם ציורי נוף פסטוראליים. זה פשוט לא מסתדר ביחד. מספיק כמה פריטים ואפילו פריט אחד לא נכון בכדי להרוס לחלוטין את המראה המבוקש, שבשבילו התחלתם לעסוק במלאכת עיצוב מטבחים.
עיצוב מטבחים זו לא משימה חלקית ולא "כמעט". כאשר רוצים להשלים סגנון מסויים חייבים ללכת עם זה עד הסוף, החל מהפרטים הגדולים ועד לפרטים הקטנים בעיקר כאשר אתם בוחרים ללכת על עיצוב מטבחים ייחודי ו/או שונה לגמרי מהמטבחים הישנים שהכרתם. עיצוב מטבחים מחייב חשיבה מחדש על כל הפריטים (קטנים כגדולים) הנמצאים ברשותכם, הן הנראים לעיין (החשובים ביותר) והן הנסתרים. עיצוב מטבחים מינימליסטיים דורש ויתור על ציוד ומכשור רב לדוגמא. עיצוב מטבחים כפריים - חמים(איטלקיים) דורש רכישה של מחבטות וסירים גדולים וכן של סכום גדול מעץ או ניירוסטה לצורך תלייה על מתקן חיצוני.
לסיכום, עיצוב מטבחים לא מתחיל ונגמר בפרטים הגדולים (ארון, שיש, כיור) אלא הוא מגיע עד למגבת, תמונה, מלחיה וסכו"ם.