לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

מטבחים

מעוניינים לדעת כל מה שתצטרכו על מטבחים ? מאמר זה הוא מאמר מידע העוסק בכל שדרוש לכם לדעת על טיבו של מטבח לקניה. במסגרתו תקבלו את כל המידע הדרוש לכם אודות מטבחים: באלו רכיבים מומלץ לרצף ולצפות את קירות המטבח, מה הם מוצרי החובה בכל מטבח, ואלו מטבחים נחשבים למוצרי איכות ללא קשר לחברה שמיירת אותם. המאמר יסקור בפניכם כמה קטגוריות חשובות לרכישה בתחום המטבחים. בכל קטגוריה ייכתב מידע על מספר מוצרים מומלצים עבור מטבחים:

שיש למטבח

שיש למטבח יכול להיות שיש אוניקס או שיש קיסר: הראשון הוא שיש בצבע אחיד או במספר צבעים מצומצם. שיש זה יכול להירכש בצבעים שונים ולכן חשוב להתייעץ עם מעצב פנים בטרם הרכישה. בשונה ממנו, שיש קיסר הוא שיש בו שזורות אבני קיסר צבעוניות היוצרות פסיפס. ניתן להרכיב מאבני הקיסר עיצוב ייחודי כלשהו או לקנות את שיש הקיסר כשהאבנים מבוזרות. גם בעניים זה מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים המתמחה במטבחים.

מטבחים מעוצבים

ריצוף למטבח

ריצוף מטבחים יכול להיות ריצוף שיש קיסר, עץ, פרקט, גרניט פורצלן או בטון. חשוב לבחור בעיצוב אשר יתאים לשאר חלקי המטבח, ולהקפיד לקרוא חומרי קריאה שונים על דרכי הניקיון והתחזוקה של כל חומר וחומר. חשוב, למשל, לקרוא על פטנטים לניקיון בחריצי הבלטות או על ניקיון עץ ופרקט שאלו משטחים רגישים לחומרי ניקוי מסוימים העלולים להסב להם התנפחות.

מוצרי מידוף ופרזול

מוצרי מידוף ופרזול של מטבחים הם הארונות וידיות הארונות. ארונות המטבח מצויים מתחת לשיש ובחלק הגבוה של המטבח בסמוך לתקרה. ארונות מטבח יכולים להיות עשויים עץ, אלומיניום או נירוסטה. ידיות הארונות עשויות מעץ, פלסטיק, אלומיניום או נירוסטה. ברוב הארונות הידיות כבר מגיעות BUILT INאבל ניתן לעצב ארונות באופן עצמאי אצל ספקי מטבחים מסויימים. חשוב לעבוד עם מעצב פנים לפני כל פעולה, ולנסות להתאים יחד איתו את הפרזול לארונות ואת הארונות לשאר תכולת המטבח.

תחזוקה וניקיון המטבח

התחזוקה והניקיון השוטפים של מטבחים הם לעולם תולדה של לימוד וקריאה. מטבח הוא חדר בו מעורבים חומרי בניה רבים אשר לכל אחד מהם תכונות שונות. חשוב לקרוא מאמרים על ניקיון עץ, מניעת חלודה מאביזרי בניה ממתכת, ותחזוקה שוטפת של מוצרי מידוף עם דלתות – למניעת חריקות וירידה בביצועים שלהן.

לקריאה נוספת: מערכות ישיבה

                         כורסאות