לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 

מטבחים מעוצבים

מטבחים מעוצבים


מטבחים הם לא רק פריווילגיה של אנשי משפחה. מטבחים הם לא רק חדר עבודה חובה בבתי מלון,מסעדות, בתי קפה וכו'. כל משרד שמכבד את עצמו (והאמת גם כאלה שלא) מחזיקים מטבחים משרדיים. מטבחים משרדיים אינם מפוארים ומושקעים כמו מטבחים ביתיים (אלא אם כן מדובר בתאגיד מצליח ביותר) ובכל אופן, מטבחים משרדים אינם כוללים את כל פהסיליטיס של מטבחים ביתיים.
מאמר זה מסכם לכם את רשימת החובה (מאסט!) של מטבחים משרדיים:

מקרר - מטבחים ביתיים חייבים להכיל לפחות מקרר סטנדרטי אחד. בין אם זה חלב של המשרד או ארוחות שהם מביאים מהבית, לעובדים מגיע מקרר לאחסן את המזון והמשקאות בכדי לשמור על הטריות.
מכשיר חימום - אחרי שקיררו במקרר את המזון והמשקאות, מגיע להם לחמם לא? מומלץ לאבזר מטבחים משרדיים במכשיר חימום מהיר (מיקרוגל) אבל ניתן גם לרכוש טוסטר אובן בכדי לעובדים גיוון.

קומקום חשמלי - מטבחים משרדיים נועדו בעיקר בשביל הכנת קפה. חשוב להשקיע לפחות בקומקום חשמלי אחד אלא אם כן אתם מאבזרים מטבחים עם מכשיר טיהור מים או מתקן מים מינראליים הכולל גם אופציה למזיגת מים רותחים.
מתקן לייבוש כלים - מטבחים משרדיים משמשים לרחיצת כלים, הן עבור הכלים אותם העובדים מביאים מהבית והן עבור הכלים של המשרד כך שחובה להשקיע לפחות במתקן אחד לייבוש כלים.

סט כלים סטנדרטי - מטבחים משרדיים חייבים להכיל סטים סטנדרטיים של כלים, כולל סכו"ם, ספלים, כוסות, קרש חיתוך וכן אבזור מינימאלי כגון מלחיות, מפיות וכו'.

פינת ישיבה - מטבחים משרדיים הם לרוב קטנים אך עם זאת, מומלץ לאלתר פינת ישיבה בכדי לאפשר לעובדים להמתין בעת חימום המזון ו/או אף לאפשר להם פינת אכילה סבירה לזמן ההפסקות.
זכרו, מטבחים משרדיים לא צריכים להיות יפים, הם בוודאי לא צריכים להיות יקרים, מטבחים משרדיים צריכים להיות פרקטיים ולהעניק לעובדים ולעצמכם את המינימום במהלך יום העבודה.