לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

כלים סניטריים למקלחונים מעוצבים

הידעתם כי מקלחונים ואמבטיונים מעוצבים יכולים להיות נוחים במיוחד אם דאגתם לאבזר אותם בכלים סניטריים? אם בטרם עשיתם זאת, מיד תראו כיצד זה יכול לשפר פלאים את חווית הרחצה שלכם. אם אינכם יודעים מהם כלים סניטריים, מיד נסביר במה מדובר. אנו מבטיחים כי קריאת פסקה זו כבר תביא אתכם למסקנה כמה חוויית הרחצה שלכם יכולה להשתפר פלאים תודות לאסופת רכיבים זו.

מהם כלים סניטריים לחדרי אמבטיה?

כלים סניטריים הם אסופת רכיבים אשר משפרים את הגישה שלכם לאמצעי ניקיון והיגיינה בחדר האמבטיה: מתקני מגבות, מתקני ניירות טואלט, מדפים מתכתיים אל חלד בתוך דוש האמבטיה, מתקנים למזיגת סבון נוזלי, ומתקני ייבוש ידיים. המתקנים הללו, כאמור, משפרים את הגישה שלכם לחומרי הרחצה השונים וגורמים לכל אחד מכם להרגיש מלך לשעה אחת כשהוא פוקד את חדר האמבטיה שלו.

כלים סניטריים למקלחונים מעוצבים

מדפי דוש לאמבטיה

מדפים הנמצאים בתוך מקלחת העמידה שלכם, ומטרתם לשפר את הגישה שלכם לכלי רחצה: מתקנים לנשיאת שמפו ומתקנים לנשיאת ספוגים. המתקנים הללו מותקנים בתוך הדוש, מיועדים לשהייה ממושכת בסמיכות למים, ועשויים כל כולם ממתכת אל חלד: גם זרנוקי מים חזקים במיוחד ושהייה ממושכת של שנים באותו דוש לא תגרום אפילו למיליגרם קורוזיה.

מתקני מגבות

מתלים ומדפים המיועדים לשליפת מגבות. הכלים הללו לא רק מאפשרים לכם למצוא את המגבת שלכם בזמן אמת, אלא גם לאחסן מגבות להמשך, במקום לעשות זאת בארון האמבטיה, ובכך לחסוך בו מקום רב שיכול ללכת על תמרוקים ומשחות שיניים בתפוצה רחבה יותר.

מתקני אחסון לניירות טואלט

מתקנים אשר ניתן להחליף את שקיות נייר הטואלט שהבאתם מרשתות השיווק – בהם. הם ארוכים ומיועדים לאחסון של גלילים רבים בו זמנית. המתקנים ניתנים להתקנה אופקית או אנכית, ומומלץ בכל מקרה להתקין אותם רחוק ממוקדי הברזים שלכם כדי למנוע את רטיבותם.

מתקנים לייבוש הידיים

ניתן לצרוך מתקני ייבוש ידיים אלקטרוניים אשר חלקם מבוססים על נפח, וחלקם על כפתור הפעלה ידני. המתקנים מסייעים לכם לייבש מהר את הידיים, ובכך לשפר את תנאי הרחצה תוך צמצום התלות במגבות הידניות. המתקנים יכולים להיות מוצבים במעלה הקיר או בחלקו התחתון, והם מגיעים במגוון רחב של צורות וגדלים.