לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

כמה סיבות טובות לרכוש מארז יין לחג

רכישת מארז יין לחג – יש בה כדי לחולל לא מעט תמורות. ראשית כל ברשת קלאסיקה אשר מדובר על מארז חגיגי וחדשני הכולל את כל מה שאתם צריכים ליין שלכם. המארז כולל סוגים שונים של אביזרים אשר כל אחד מהם הוא עולם ומלואו, ומאפשר לכם לחגוג עם היין כמו שלא חגגתם מעולם.

שומר היין

הכירו או שומר היין: פקק מתכת שתפקידו להחליף פקק שעם, לא פחות. פותחים את היין פעם אחת, וניתן לסגור את הבקבוק עם פקק המתכת שבאריזה. הפקק מתאים כמעט לכל סוגי בקבוקי היין, שכן יש להם מפתח סטנדרטי.

מוזג היין

פקק נוסף שאחראי למזיגה קלה ואלגנטית של היין ללא זרימה גדולה מדי כפי שקוראת לא מעט כשמוזגים מהמפתח הרגיל. מוזג היין הנו אחד הפקקים המעוצבים שנוצרו אי פעם בתעשיית היין.

פותחן הבקבוקים

אביזר מוכר וידוע לכל מי שעוסק ביין, בו ישנו גלגל שיניים עם ספירלה המשמשת להבקעת חור בפקק השעם וחליצתו החוצה. פותחן הבקבוקים מוגש לכם בצורה מהודרת ומקורית פרי עיצובנו, שאינה קשורה לצורה הסטנדרטית של הפותחן כפי שמוגש בדרך כלל, עם ראש וזוג ידיות כמו בגישת האופרה "מפצח האגוזים". כאן, הפותחן נראה שונה לחלוטין. כשתקנו, תיווכחו.

אריזה מהודרת עם כתב אחריות מהיצרן

לאריזה – עיצוב ייחודי המבוסס על עץ ומתכות אלחלד. האריזה – בחלקה הפנימי גם כן מעוצבת, ומכילה בדים מיוחדים בהם ניתן לאחסן את הכלים עליהם פירטנו זה עתה. באריזה מהודרת שכזו אתם יכולים להתגאות, ולהניח אותה על המזנון על מנת לעצבו נטו. האריזה היא אחת המרשימות שיצאו מאביזרי המטבח שלנו, ולכן גם מי שמחפש עיצוב ייחודי למזנון שלו צריך לחתור לרכישתהּ.

נצלו את חגיגת המחירים

האריזה מתומחרת במחיר חסר תקדים, אשר לא נראה בדרך כלל כאשר קונים מארזי יין. אם חשוב לכם מארז היין, יש לכם הזדמנות להביא אותו הביתה במחירים חסרי תקדים. המבצע הוא עד גמר המלאי, ולאחריו נשיק מוצרים מקבילים חדשים במחיריהם המקוריים. ניתן לקבל הנחה נוספת על רכישה בסיטונות. ניתן לגשת אלינו כקבוצת חברים, לרכוש ולקבל הנחה. מומלץ להזדרז עם הרכישה, כאמור, יש לנו כבר לא מעט אריזות SOLD OUT, ונשארו עוד מעט מאד עותקים של מוצר ה- LUXURY הייחודי למזיגה ושמירת יין.

צרו קשר למידע ופרטים נוספים על מארז היין היוקרתי שלנו, שמוצע למכירה במבצע!