לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 כל מה שרציתם לדעת על מטבחים יוקרתיים

אחד הנושאים החשובים שעולים בעת תכנון העיצוב הביתי הוא עיצוב מטבח. זהו חדר בעל פוטנציאל עיצובי עצום שלא קיים כמעט בשום מקום אחר בבית: ארונות בעיצוב מלוטש, משטחי עבודה מהוקצעים היטב ועיבודים אותנטיים של כל דלת או עמדת עבודה גורמים לחדר זה להיות לאחד היפים והקסומים שתשכילו לתכנן. מה כדאי לדעת מראש בשביל להבטיח שמשימת עיצוב זו תצליח לכם ובגדול?

רכישת מטבחים יוקרתיים – רק בחנות מטבחים

זה לא סוד כי מטבחים ניתן למצוא גם בחנויות כל בו ביתיות המספקות ציוד ביתי להרכבה, אבל מטבחים יוקרתיים ניתן למצוא אך ורק בחנות מומחים למטבחים. בעוד אשר בחנות כל בו לא ניתן לשנות את העיצוב, לגרוע אייטמים או להוסיף אותם בהתאם לשינוי גודל החדר (בהשוואה לחדר המודגם בחנות), בחנות מטבחים צוות העובדים זמין בדיוק בשביל הצרכים הללו. בנוסף, זו חנות בה מופגנת בקיאות חסרת תקדים בתכנון מטבחים כחדרי שירות: רק חומרי גלם איכותיים יסופקו ורק בעיצובים משולבים היטב, עם מחשבה אדריכלית רבה מאחוריהם.

מגוון עיצובי מטבחים שיהפכו את הבית שלכם למעוצב באמת

רק בחנות מטבחים תוכלו למצוא מטבחים יוקרתיים בסטנדרט גבוה ועל בסיס דגמים אדריכליים רבים ומגוונים. כך, למשל, ניתן יהיה לבחור מטבח מודרני בעיצוב מינימליסטי, ללא ידיות על הארונות ועל המגירות וללא מסגרות מסביב למדפים. משטח העבודה – מודרני; דק ובצורת מלבן מוארך. לצד מטבח זה, ניתן יהיה לבחור במטבח קלאסי עם שיש אבן מסותתת ודלתות ארון ומגירה מגולפות. עיצוב כפרי יכיל גם שימוש נרחב בידיות פרזול אותנטיות בכל ארון ומגירה.

כל מטבח מתוכנן במחשבה מלאה על תשתיות מטבח

המטבחים מכילים כולם – תשתיות פנויות להטמעת מוצרי קבע חשמליים: הכנה לתנור ולמדיח כלים בתחתית הארון, והצבת הארונות כך שייווצר מרווח פינתי ייעודי להטמעת מקרר. עיצוב זה יאפשר לכם שלא לשנות שום תכנון שנעשה, אלא פשוט לבוא עם מוצרי חשמל במידות הנדרשות ולהטמיע. 

שינויי עיצוב בהתאם לגודל החדר

בחרתם מטבח שהודגם על חדר גדול כשהחדר שלכם קטן בהרבה? מעבר להתאמת המידות, ניתן ואף רצוי לעשות שינויים נוספים בעובי רכיבי העיצוב ובגוונים שלהם. שינויים אלו נעשים אך ורק בחנות מטבחים. כך, למשל, אם בחרתם מטבח בהיר לחדר גדול כשהחדר שלכם הוא קטן, מומלץ להסדיר אותו אצלכם עם גוון כהה יותר של אותו צבע, וארונות, מגירות ומשטחי עבודה – דקים/ות יותר.