לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 טיפים לבחירת מטבחי צבע בתנור

מטבחי צבע בתנור הם מטבחי עץ אשר הצבע שלהם יובש בתנור ועל כן משרה אווירה מיוחדת ואותנטית. מעוניינים לדעת כיצד לבחור מטבחי צבע בתנור? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שיסייע לכם לממש בביתכם את המטבח המתאים ביותר. בחירת מטבחי צבע בתנור היא מסע שכאשר עוברים אותו נהנים מחדר מהנה ומענג שלא תרצו לעזוב. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור מטבחי צבע בתנור לבתיכם.

טיפ מס' 1 – קבעו מה תהיה נישת העיצוב של המטבח

ניתן לבחור בנישת עיצוב מודרנית או כפרית. נישת עיצוב מודרנית מבוססת על דלתות חלקות ללא ידיות, בעוד נישת עיצוב כפרית מבוססת על מודל תלת שכבתי של חומר ייצור (עץ מלא), חריטות דלת יוקרתיות ושכבה עליונה (גילופים וכמובן ידית פרזול). בחרו את נישת המטבח הרצויה לדעתכם, ובהמשך תוכלו ללמוד כיצד לגבש סגנון עיצובי ייחודי.

טיפ מס' 2 – גבשו את סגנון העיצוב הייחודי של נישת המטבח שבחרתם

במטבח מודרני ניתן לבחור בדגם שחור מואפר בצביעה בתנור. זהו דגם שמתאים לבתים מודרניים עם חדרים כהים. הוא עתיר חדשנות ומגיע עם ארונות חלקים בעיצוב עכשווי. במטבח כפרי, האפשרויות שלכם רבות יותר בתחום מטבחי צבע בתנור. ניתן לבחור בדלתות לבנות חרוטות או בדלתות כחולות בהן החריטות רבות יותר ונראות בצורה מסיבית על כל פלטה. ניתן לבחור גם מטבחי צבע בתנור בגוון תכלת חלבי מעודן עם חריטות מתונות. ידיות פרזול בעיצוב הכפרי – אפשר לבחור מ- 3 סוגים, משיכה (הברגה בלבד), נפולות (הידית נופלת כשלא משתמשים) וידיות דמויות תפוח (ידיות עגולות עבות). 

טיפ מס' 3 – בחרו את המטבח בחנות מטבחים מקצועית בלבד

רק בחנות זו תוכלו לממש מטבחי צבע בתנור בסגנון עיצוב ייחודי ובאיכות חסרת פשרות. עבודתה של החנות מבוססת על חומרי גלם איכותיים ביבוא מחו"ל, בדגש על עצים ברמות הגבוהות ביותר. היא מספקת לכם מטבחי צבע בתנור על פי דרישה. על מנת להתחיל בבחירה שלכם, גשו להדמיית המחשב של החנות ובחרו מטבחי צבע בתנור שנראים מתאימים לחדר בו אתם מתכננים להציב את המטבח. מומלץ לשהות בו במהלך הבחירה וגם להשוות את מה שבחרתם לחדרים הסמוכים להבטחת תוצאה עיצובית איכותית.