לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 מדריך קצר לבחירת מטבחי פרובנס

מטבחי פרובנס מספקים לבית שלכם את כל הסיבות להתרגש בכל עת שאתם נמצאים בהם. מטבחי פרובנס משרים את נישת העיצוב הכפרית, אבל באופן ייחודי לפרובנס. הגוון הוא לבן שמנת ויש לידו נגיעות של חום מלא. פרט לכך, הדלתות כפריות, בעיצוב חרוט, עם ידיות פרזול אותנטיות. במדריך שלפניכם נלמד כיצד לבחור מטבחי פרובנס בהתאמה אישית לכל בית מגורים.

תארו בקווי מתאר בסיסיים את מראה המטבח שלכם

האם מטבחי פרובנס שבכוונתכם לרכוש הם Clear cut, המבוססים על גוון השמנת-חום בלבד, או שהם צריכים להכיל גם זכוכיות בארונות? כיצד הזכוכיות ישתלבו במטבח? הן יהיו שחורות, כמו זכוכית של תנור? ירוקות? כחלחלות? אולי הן בכלל צריכות להיות שקופות לשם הטמעת עבודות מודפסות על הקירות? ניתן להטמיע הדפסות אומן גם על רקעים של ארונות פרובנס, בגוון חום לבן. השתמשו בנוסחת עיצוב פרובנס כפי שאתם מכירים אותה, ותכננו את המטבח עם התוספות שנלמדו בפרק זה. ניתן גם להשאיר את מטבח הפרובנס במצבו הגולמי.

תכננו את המטבח בממד הצורני: כיצד הוא ייראה גיאומטרית

מטבחי פרובנס יכולים להכיל ארונות סגורים בלבד, או ארונות ולצידם מדפים מעוצבים עם מעקות יוקרה. ניתן גם לשלב קרניזים (עמודי יוקרה מעוגלים) בין הארונות ליצירת עיצוב יוקרתי במיוחד. תכנון המטבח מבחינה צורנית יסייע לכם לגבש סופית את מראהו ולהתחיל לעבור לבחירה מעשית של חדר היוקרה.

בחרו את המטבח בחנות מטבחים מקצועית

חנות מטבחים מקצועית עם נגרייה תוכל לממש עבורכם את החלום ולהסדיר בבתיכם מטבחי פרובנס יוקרתיים בנישה אשר בחרתם. החנות, בשונה מחנויות רהיטים כלליות, מתמחה במטבחי אומן ויורדת לרזולוציות הגדולות ביותר. היא מגשימה בבית הלקוח תבנית עיצוב פרובנס נדירה ואותנטית אשר תגרום לו להתרגש בכל פעם שיחלוף על פני המטבח. מה שבטוח, ממטבח כזה לא תרצו לצאת.

גשו להדמיית המחשב של החנות ובחרו בדגם המבוקש

הדמיית מחשב היא ממשק אינטרנטי שמוצע על ידי חנות מטבחי פרובנס מקצועית. מומלץ להתחבר אליו מהחדר שעומד להיות המטבח שלכם, ולבחור בסוג המטבח שנראה הכי מתאים עבורו. מומלץ לבדוק את הבחירה שלכם הן מתוך חדר זה מהן מהחדרים הסמוכים להבטחת התאמה טובה בינו לבינם. ניתן להתקשר עם החנות לביצוע שינויים קלים לבקשתכם.