לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 מבטחי חוץ- הטרנד הלוהט של הקיץ הקרוב

אנחנו הישראלים אוהבים לבשל ואוהבים לארח. עם זאת, אחת התוצאות הלא נעימות של אירוח היא מטבח עמוס לעייפה שמכער את הבית ואם לא די בכך משאיר בו ריחות לא נעימים. במקרים רבים הישראלים בוחרים מטבחים פתוחים לסלון כחלק מהזרימה והעיצוב של הבית, מה שמקשה על שמירה על מראה מעוצב ומוקפד במקרה שאנחנו מארחים כמות גדולה של אנשים. יתר על כן, מזג האוויר הישראלי מאפשר לנו לעתים קרובות לערוך ארוחות תחת כיפת השמים, מה שמחייב התארגנות מותאמת למטבח הביתי.

מי צריך מטבח חוץ?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של מטבח חוץ שמאפשר לבשל, לאפות ולארח מחוץ לבית בקלות ובנוחות. כל מי שהתנסה בארוחת על האש מכיר את הקושי לעבור מהחצר למטבח ואת תוצאה הלא נעימה של בית מלא עשן ולכלוך. על כל המגבלות הללו מטבחי חוץ יכולים להתגבר עם מטבח מאובזר ומותאם לגינה או למרפסת הביתית. 

היתרון הבולט של מטבח חוץ היא באפשרות לנהל את כל ההכנה של ארוחות מהחצר. זה שומר על המטבח הביתי מאורגן ומסודר ומסייע לארח בלי לפגוע בשגרה הביתית. כך, לא משנה כמה אנשים אתם מארחים, את כל ההכנות, הלכלוך וההתארגנות תוכלו לעשות מבחוץ ותשמרו על הבית נקי. 

מפסיקים לרוץ מהחצר למטבח!!!

מכירים את זה שבארוחת על האש רצים מהמטבח בבית לחצר או למרפסת? מכירים את התחושה שכל הזמן חסר משהו? מהיום כבר לא. מטבחי חוץ מאובזרים ומותאמים לארוחות על האש והם מאפשרים לכם לנהל את כל הארוחה בלי להיכנס הביתה. מטבח חוץ יכלול תמיד גריל גז איכותי, מה שאומר הכנה מהירה ויעילה של הארוחה עם מינימום התעסקות. מעבר לנוחות ולאפשרות שלמור על הבית נקי, השימוש באותו מטבח חוץ מאפשר לכל בני המשפחה להנות יחד: מבשלים יחד ואוכלים יחד.  

התאמה אישית 

מטבחי חוץ בהתאמה אישית הם הטרנד הלוהט של המטבחים ובקיץ הקרוב יותר ויותר אנשים יתחדשו במטבח מאובזר ואיכותי שלא יבייש מטבח מקצועי. בבחירת והתאמת מטבח חוץ חשוב לבחור חומרים איכותיים ועמידים בפני תנאי מזג אוויר שונים וכמובן להתאים את המטבח לצרכים שלכם. זה כולל חשיבה על סגנון החיים, גודל המשפחה, הרגלי אירוח, אזור מגורים, גודל החצר או המרפסת ועוד. 

מטבח חוץ הוא תוספת משמעותית ומועילה למרחב הביתי ואתם תיווכחו במהרה לגלות עד כמה הוא ישדרג לכם את סצנת האירוח הקולינרי בבית.